Jumaat, 22 Julai 2011

die menghilang lg.... :((

aku x tau nk wat cm ne da...die da ilang...walaupn still ade kt cni tp aku terase die da ilang dlm diri aku...die mcm nk mengelak dr aku...knpe???pe yg aku da wat???aku x paham la ape yg die nk...da la ari 2 die tipu aku...klu btul la die x nk tompangkn aku ckp je la terus terang,,,aku x la terase...da org x nk tompangkn x kn aku nk pakse kot...skrg ni aku x tau nk wat pe...aku sygkn die sgt2...tp ble aku tgk die wat cm 2...aku x tau pe lg perasaan aku kt die...yg penting aku x leh nk bncikn die...aku x tau npe...pe yg ptt aku wat???mcm mne aku leh syg kt die...cm ne aku leh ske kn die???aku tetnye2 dlm diri aku...die mmng baik itu aku mengaku...tp x tau la...oe yg ptt aku wat...aku x pnh syg kn org mcm ni...klu aku syg kn org pn kjp je pas 2 aku lpe da kt org 2 coz x de respon...tp die ni pn x bg respon kt aku tp aku x leh nk lpe kn die...npe ni???aku terlalu sygkn die ke???aku pnh nmtk tlg die n die tlg aku..2 kli pertama aku dkt ngan die...dan aku rse 2 kli terakhir yg aku akn dekat ngan die...aku cbe nk lpekn die...tp x blh aku x blh nk lpe kn die..npe aku jd mcm ni???npe aku asik ingat kn die???npe!!!!!Ya Allah seksenye aku...:((

0 ulasan:

Catat Ulasan